דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזנונים 

מאת    [ 21/07/2009 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2725 פעמים ]

בכל סלון תמצא אותם את ה מזנונים. מזנונים הם אביזרי קישוט לבית אולם הם בעיקר אביזרי נוחות לאכסון של כוסות, פסלונים או ספרים בכדי לשוות לסלון מראה יפה אומנותי משהו. אין כיום סלון ללא מזנונים וזה לא רק חרוז אלא מציאות קיימת. מזנונים מסמלים את היותו של הבית מקום יוקרתי שם נמצאים הדברים שבעלי הבית הבעל והאישה מעוניינים להבליט כדי שכל מי שמגיע לבית יראה אותם ותוך כדי כמובן ייראה את המזנון עצמו ואת ספות העור שקנו לא מזמן או את כורסת הטלוויזיה היפה שרכשו. מזנונים מאופיינים כיום בסגנונות שונים ומגיעים בכמה חלקים או צבעים הם נעשים ממספר סוגים של עצים כאשר חלקם עשויים מעץ מהגוני קשה וחלקם מעץ סנדוויץ שהוא במקורו נסורת שמודבקת באמצעות תהליך כימי שמערבבים אותה עם דבק תעשייתי מיוחד.
מי לא אוהב להציג את עצמו בפניו מכריו ולהתפאר בהישגיו, מזנונים הם הזדמנות נדירה להציץ פנימה אל בעלי הבית ולהבין או לשבח את טעמם בעיצוב ולהשליך מכך לדברים אחרים בחיים. תסכימו איתי שמזנון מרופט ועבש עם מדפים שמטים לפול ועש שמכרסם בהם בכל פינה עם דקורציה של קילופים נותן תחושה לא נעימה של הזנחה קשה. התדמית ממראה זה היא ללא ספק תדמית קשה. אם נדבר על סיטואציה הפוכה של מזנון מעוצב לפי המילה האחרונה, עם סוג של עץ משובח מצופה בפורמייקה ובקישוטי פרזול מדהימים כאן תתבהר התמונה והתדמית תבנה לה כיוון הפוך חיובי מרומם שינסוק למעלה לעומת התיאור הראשוני שהבאנו. הדבר הראשון שהאורח נתקל בו שהוא פותח את הדלת של הבית הוא המזנון בסלון או הספות, אומרים שהרושם הראשוני קובע בין בני זוג אותה מימרה ללא ספק נכונה גם כאן, האם הייתה מסתפק בפחות מהטוב ביותר כאשר אתה בא להתחתן עם אישה? ניחשנו נכון שלא! אותו דבר כאן ה מזנונים הטובים ביותר הם המזנונים המעוצבים שעשויים מהעץ הטוב ביותר שעמיד בפני כל רהיט דקורטיבי כבד שמונח עליו.
לא תמיד המחירים הם יקרים למוצרי איכות בניגוד למחשבה המקובלת מוצרי איכות יכולים להיות זולים ואיכותיים ומי שהוכיח את העניין הזה זה היפנים בייצור היעיל והזול שלהם. יש אלמנט חשוב בתחום מזנונים והוא רמת השירות. מדוע רמת השירות רלוונטית כאן? ברור! רוב המזנונים אם לא כולם מגיעים עם משלוח מהחנות, רמת שירות טובה ועמידה בזמנים הם אלמנט חשוב כאן. מזנונים הם מוצר שדורש הובלה אמינה עד לבית הלקוח דבר שיגולם באלמנט המחיר בצורה שתשביע את רצונו של הלקוח. חברה שלוקחת את נושא המשלוחים על עצמה ולא מטילה את הדבר על קבלן חיצוני היא חברה שמצליחה למעשה בשוק. נושא העמידה בלוחות הזמנים וכן הובלת המוצר ללא פגמים הוא פורמט חשוב בכל הנושא של מזנונים שמגיעים בחתיכות לבית הלקוח, חלקם מגיעים בשלמותם לבית הלקוח אולם ברוב המקרים המוצר מגיע בחלקים חלקים כך שההובלה שלו היא חלקה ובטוחה.
מידע נוסף ברהיטים - הפורטל המוביל בישראל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב